Savjeti dr. Crvenkovića

Situacija u svijetu ostavila nas je sve zatečenima, a kada se tome pridoda nedavna prirodna katastrofa u Zagrebu, malo je reći da se cijela naša nacija trenutno nalazi u stanju izrazitog stresa i straha za vlastiti život.

Mjere zaštite od epidemije koronavirusa zaustavile su nas u koracima, zaključale nas unutar naših domova, sve s ciljem spašavanja čovječanstva.

Čovjek je društvena životinja, te u doba ovih blagdana, gdje se potiče zajedništvo, stoga izolacija može uzeti veliki danak na naše mentalno i fizičko zdravlje.

Kako bismo Vam pomogli da u ovim trenucima ostanete snažni i puni nade, u nastavku Vam donosimo nekoliko korisnih savjeta dr. Crvenkovića o tome kako si možete olakšati ovo teško vrijeme:

  1. Kreirajte plan aktivnosti – ljudski mozak pozitivno reagira na izvršenje “obaveza”. Vaš plan može biti bazičan i jednostavan, na kraju dana, ukoliko izvršite sve što ste planirali, osjećat ćete se dobro, kao nakon poslovnog dana.
  2. Posvetite se štivu kojeg ste zapostavljali – stripovi, knjige, časopisi, znanstvena literatura. Zapišite interese koje imate, te posvetite vrijeme pronalaženju zanimljivih priča o istima
  3. Ukoliko imate balkon ili vrt, posadite biljku – zemlja je dostupna u većini dućana, a većina rasadnika nudi dostavu, upravo radi uvjeta u kojima se nalazimo. Biljka zahtijeva svakodnevnu skrb, što znači da zahtijeva Vaše vrijeme, a na kraju može dati ukusan plod u kojem možete uživati, svojom zaslugom
  4. Svaki dan zapišite 3 stvari na kojima ste zahvalni – osvještavanje oko lijepih stvari koje nas okružuju može nam dati energiju da prebrodimo ova teška vremena
  5. Napišite pismo osobi koja Vam nedostaje – digitalna komunikacija ostavila nas je bez romantičnosti i truda koji pismena komunikacija u vidu pisama zahtijeva. Taj osobni trud olakšat će i Vama i onome kome ste pismo posvetili.
  6. Ostavite pola sata svaki dan samo za sebe, bez ikakve elektronike – pijte kavu ili čaj u tišini, slušajte svoju okolinu, upijajte baš taj trenutak u kojem se nalazite, budite zahvalni što u ovome ratu možete pobijediti iz udobnosti svojega doma
  7. Trudite se hraniti kvalitetno – iako je lagano jesti ono što ste kupili spravljeno, uštedjet ćete financijski ako ćete sami spremati hranu. Ukoliko niste vješti u kuhinji, počnite od osnovnog te gradite svoje znanje tempom koji Vam odgovara.
  8. Neka Vaš dnevni plan aktivnosti sadrži i određenu dozu fizičke aktivnosti, bit ćete zahvalni sami sebi kasnije – plešite, skačite, provodite yogu, kardio vježbe. Počnite lagano, prvi dan odradite 15 minuta, drugi dan odradite 25 minuta. Pratite ritam svojeg tijela.
  9. Posvetite se uređivanju svoje okoline – red u okolini može utjecati na red u umu.
  10. Ne dajte da Vas trenutna situacija zaustavi u planiranju budućih aktivnosti. Stvarajte planove, radujte se budućnosti, i najvažnije od svega, nemojte izgubiti nadu.

 

Na kraju svega ovoga izrazito je važno napomenuti kako ne morate izaći iz ove izvanredne situacije kao nadljudi, puni novih vještina i znanja. Dovoljno je da izađete zdravi, i spremni za nove pobjede.

Vrata ordinacije GynNova su Vam otvorena za sve upite i preglede.

 

Uvijek tu za Vas,

Vaša GynNova